Pośrednictwo w handlu z Chinami / Zamawiaj produkty z TaoBao.com

Nie wiesz jak zamawiać? To proste!

Pytania i Odpowiedzi

JEST TUTAJ SPIS NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PYTAN I ODPOWIEDZI UDZIELONYCH 

aktualizujemy tę stronę w miarę pojawiania sie nowych pytań 

 

Proszę w skrócie powiedzieć jak to działa ?  

1. wyszukujemy produkt , który nas interesuje  

2. logujemy się na stronie   

3. wklejamy link ze strony produktu który nas interesuje 

4. dodajemy do koszyka i wpisujemy dodatkowe informacje np. kolor rozmiar  wybrany przewoźnik 

5. wysyłamy zamówienie   (nie jest zobowiązujące i realizowane do momentu wpłaty pieniędzy ) 

6. otrzymujemy e-mail o złożeniu zamówienia oraz podaną kwotą za zakup , nasza prowizje ,oraz koszty wysyłki do naszego magazynu

7. jezeli się decydujemy na zakup wpłacamy pieniądze i oczekujemy informacji  z  serwisu

8. na stronie logowania jest status waszego zamówienia 

9 .po wpłacie pieniędzy na nasze konto w Polsce lub w Chinach otrzymujemy email o wpłynięciu srodków na nasze konto

10. otrzymujemy informację o realizacji zamówienia .

11 . po otrzymaniu,sprawdzeniu i zważeniu produktów otrzymanych na magazyn - nasz serwis wysyła informacje o kwocie niezbędnej do wykonania wysyłki do Polski 

12. po otrzymaniu  wpłaty nastepuje wysyłka i podanie nr przesyłki 

 

 

Jak zrozumieć co jest na Chińskiej stronie ?, jest może w wersji polskiej lub angielskiej?

odpowiedz: strona www.taobao.com , jest tylko w wersji Chińskiej , ale możemy ją sobie przetłumaczyć --proszę kliknąć na link jak tłumaczyć , lub tutaj 

kliknij Tutaj

 

Kim jesteście?

odpowiedz:Jesteśmy firmą, zarejestrowaną w Chinach  która pośredniczy w Twoich zakupach. Ty wybierasz interesujący Cię produkt, natomiast my zamawiamy go dla Ciebie u chińskiego sprzedawcy, sprawdzamy jego zgodność z zamówieniem i wysyłamy pod wskazany adres.

 

Czy istnieje jakiś katalog z waszymi produktami?

odpowiedz:Nie jesteśmy sklepem internetowym. Pośredniczymy jedynie w Twoich transakcjach. Taobao.com jest portalem podobnym do naszego Allegro więc rotacja produktów, cen i sprzedawców jest ogromna.

 

Czy ceny na stronie Taobao.com podane są w jenach?

odpowiedz : Nie, ceny podane są w walucie chińskiej, czyli juanach (RMB). Więcej o kursie RMB dowiesz się z zakładki Koszty wysyłki -> Kurs RMB.

 

Czy jesteście firmą Polską? -

odpowiedz :  Jesteśmy firmą zarejestrowaną w Chinach, w której pracują Rosjanie, Polacy, Holendrzy i Chińczycy. Firma ma swoją siedzibę w Shenzhen. Mamy podpisane umowy z firmami z poszczególnych krajów, do których realizujemy wysyłki, a także współpracujemy z nimi na płaszczyźnie obsługi finansowej i informacyjnej w zakresie sposobu zakupów .

 

Czy rejestracja jest darmowa ? – Tak, rejestracja jest zupełnie darmowa i do niczego nie zobowiązuje. 

 

Czy opłacacie cło i VAT? podczas wysyłki  

odpowiedz:– Nie. Jesteśmy tylko i wyłącznie pośrednikiem w zakupach. Naszym zadaniem jest zamówienie dla Państwa towaru, sprawdzenie go i wysłanie pod wskazany adres. za co pobieramy prowizję --  prowizja --

 

Czy wysłanie zamówienia zobowiązuje mnie do zakupu? -

odpowiedz:

Nie, nie zobowiązuje do zakupu. Realizacja zamówienia rozpoczyna sięod momentu zaksięgowania wpłaty środków na nasze konto.

 

Czy mogę wybrać kolor produktu i dowolny rozmiar?

odpowiedz :Tak, pod warunkiem że jest dostępny na aukcji. Więcej o tym jak odnaleźć się w świecie Taobao.com dowiesz się z filmu instruktażowego.  kliknij tutaj

 

Czy sprawdzacie oryginalność produktu?

odpowiedz :Nie, nie sprawdzamy ponieważ nie mamy takiej możliwości i wiedzy . Nasza prowizja pobierana jest tylko i wyłącznie za wykonanie przesyłki do Państwa , prosimy o własną weryfikację po cenie zakupu i rozsądek przy zamawianiu. O tym w jaki sposób sprawdzamy produkt dowiesz się w zakładce Regulamin.

 

Czy każdy zamówiony produkt jest wysyłany osobno?

odpowiedz:- Produkty zamówione w jednym zamówieniu staramy się wysyłać w jednej przesyłce. standardowo realizujemy( i wyliczamy)  wysyłkę China Post gdy przekroczy ona dopuszczalne 2kg wagi to w takim przypadku jesteśmy zmuszeni wysłać przedmioty osobno. W przypadku zamówienia produktów z chęcią wysyłki DHL lub EMS , czekamy do dostawy ostatniej zamówionej przesyłki , pod warunkiem że klient nie zażyczy sobie inaczej 

 

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

odpowiedz: – Po zaksięgowaniu przez nas wpłaty zamawiamy dla Państwa wybrane przedmioty, które od 1 do 4 dni są dostarczone do naszej filii w Shenzhen.(jeżeli sprzedawca nie ma zaznaczonej innej daty dostawy ) Następnie sprawdzamy , ważymy produkt , przekazujemy informacje o cenie za wysyłkę  i wysyłamy go do Państwa wybranym przewoźnikiem. Więcej o kosztach wysyłki i czasu jaki ma przewoźnik na dostarczenie przedmiotu dowiesz się z zakładki „Koszty wysyłki”.  dostawca z Taobao ma czas do 14 dni na wysłanie produktów do nas najczęściej jest to do 2-4 dni  . dlatego czas wysyłki może ulec przedłużeniu , również w przypadku zareklamowania przez nas dostarczonego produktu ,czas wysyłki opóźnia się o ten okres 

 

Czy istnieje możliwość wysyłki na firmę?

odpowiedz:Tak, oczywiście. Przygotowujemy wtedy dokumenty potrzebne do pełnego opłacenia cła i VAT w Kraju docelowym

 

Czy możecie znaleźć dla mnie produkt, którego potrzebuję? -

odpowiedz: Tak przy ilościach Hurtowych -Nie, przy pojedynczych sztukach  produktów Klient sam decyduje co chce zakupić i musi sam wskazać nam dostawcę.

 

w przypadku zakupów hurtowych --pojedynczy asortyment w kwocie powyżej 5000 zł jesteśmy wstanie wyszukać produktu 

 

Dlaczego mam płacić Wam prowizję? Mogę samemu sprowadzić produkt! - 

odpowiedz:   Oczywiście , nasza firma nie zabrania samodzielnego zakupu przez Klienta. Różnica jest tylko taka, że dostawca wysyłający produkt za granice Chin wie bardzo dobrze, że nawet uszkodzony produkt doniego nie powróci. i Wie ze klient Na 100% z powrotem torebki za 50 zł, gdzie klient musi pokryć koszty odesłania i ponownej wysyłki. Dlatego my niwelujemy w 95% ryzyko zaistnienia takiego przypadku. Czy nasza obsługa jest droga? --- pozostawiamy to już do własnej oceny.

 

W jakiej walucie jest prowadzone rozliczenie z wami?

odpowiedz:- Rozliczenie prowadzone jest w polskich złotych (PLN). Przelicznik RMB dostępny jest w zakładce Koszty wysyłki ->Kurs RMB.

 

W jaki sposób dokonuje się płatności i czy jest jakieś zabezpieczenie wpłaty w przypadku niepowodzenia zakupów (problemy z chińskim sprzedawcą)?

odpowiedz:- Wpłaty dokonuje się poprzez system Paypal w PLN , lub na konto Firmowe w Chinach w USD. W przypadku niedostarczenia do nas produktu przez dostawcę gwarantujemy zwrot pieniędzy. Klient z Europy nie ma możliwości dokonania  zakupów bezpośrednich z serwisu taobao . Obowiązuje tutaj waluta Chińska i jest ona deponowana w serwisie Taobao.com  do momentu potwierdzenia przez nas otrzymania produktu 

 

Czy wystawiacie rachunki (faktury)?  -

odpowiedz: Tak, wystawiamy.. Faktura zostanie wystawiona z Chin w przypadku wysyłki China Post ,  

Mam problem z Kontaktem z Wami , nie jesteście dostępni cały czas  

odpowiedz :  --- Oczywiście jeżeli kontakt jest kierowany bezpośrednio do Chin , mogą być trudności ze względu na zmianę czasu --tutaj mamy 7 lub 8 godzin do przodu w zależności od zmiany czasu w Polsce  , proszę pamiętać że odpowiadamy na emaile do 48 godzin , natomiast Viber   jest włączony non stop , ale obsługa nie jest non stop do dyspozycji , przy dużej ilości zamówień nie jesteśmy wstanie odpowiadać natychmiast na zadane pytania . 

 

Potrzebuję informacje na temat ile zapłacę ewentualnie cła oraz czy moja paczka zostanie oclona i np. sprawdzona 

odpowiedz:  niestety nie jesteśmy wstanie odpowiedzieć na to pytanie , zasada jest zawsze taka sama czy u nas czy z serwisu np.aliexpres. Klient musi sam dowiedzieć się jak wyglądają przepisy importowe w kraju dostawy . 

 

 

Widziałem na stronie Taobao (torebkę PRADA )  czy możecie zapytać się sprzedawcy czy jest to oryginał czy nie ?

odpowiedz: nie , nie wysyłamy takich pytań i nie udzielamy ich zamawiającym --- w przypadku gdy dostawca powie ze oryginał , a my taka informacje przekażemy klientowi , musielibyśmy ponosić odpowiedzialność za tę informację ----  

jednocześnie bardzo prosimy o nie zadawanie nam pytań - czy buty lacosta za 30 zł to oryginały ?, czy zegarek złoty ROLEX za 150 zł to oryginał ?  , są to pytania na które Państwo sami sobie odpowiecie . Proszę pamiętać my świadczymy usługi tylko i wyłącznie w przekazaniu zakupionego produktu do Polski 

 

Czy minimalna wasza prowizja ( 30 RMB ) jest pobierana od każdego zakupionego produktu?

odpowiedz: – Nie. Prowizja w wysokości minimum 30RMB jest pobierana za cały koszyk zakupów, czyli:

Klient kupił 10 różnych przedmiotów po 2 RMB ,co daje nam kwotę 20RMB i od całej transakcji pobierzemy 30 RMB.

Jak przyspieszyć proces zamawiania i wysyłki ? 

wystarczy w pozycji -- uwagi -- przy zamówieniu wpisać rozmiary , kolory , itp w języku angielskim , w takim przypadku realizacja jest praktycznie natychmiastowa , od momentu wpłaty pieniędzy .

 

Potrzebuje zamówić większą partię produktu (skarpetki ), wartość ok 5000 zł. Czy jest możliwość negocjacji waszej prowizji? -Tak, jest taka możliwość. Potrzebujemy jednak ustalić to droga e-mail lub przez Skype.

 

Czy możecie poprosić sprzedawcę aby zrobił zdjęcia produktów które wysyła do was i później zrobić zdjęcia produktów wysyłanych do mnie ?  

odpowiedz : tak możemy , ale taka usługa jest płatna , bez względu na wartość produktu ,cena to 50 zł , jest to spowodowane bardzo dużą ilością rozmów i pracy 

 

Czy można nawiązać z wami współpracę przy zamówieniach większych partii towaru (wysyłka kontenerowa)? – Tak, jesteśmy pośrednikiem w większych transakcjach. Zajmujemy się również sprawdzaniem firm w Chinach, organizowaniem zakwaterowania, tłumacza czy kierowcy dla Ciebie. Możemy sprawdzić Twoje zamówienie pod względem ilościowym i jakościowym, jednakże wycena takiej usługi odbywa się indywidualnie. Prosimy o kontakt via Skype lub e-mail.

 

Długi czas oczekiwania na przesyłkę ?  

odpowiedz :  czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty oraz zamówienie u dostawcy to ok 7 dni , niestety nieraz zdarza się ze dostawca nie wysyła natychmiast produktu -- ma czas do 14 dni , sa to jednostkowe przypadki , następnie produkt jest ważony i wysyłana informacja o kosztach wysyłki , po otrzymaniu wpłaty wysyłamy przesyłkę , proszę pamiętać że jeżeli zamawiają Państwo więcej produktów od różnych dostawców , musimy czekać na dojście wszystkich produktów aby móc wykonać wysyłkę . -- czas transportu China Post -- no tutaj to jest naprawdę różnie raz 9 raz 14 dni raz 30 , przesyłki są magazynowane w Pekinie i zbierane do wysyłki samolotem , raz się uda że transport do Polski jest natychmiast , nieraz to trwa więcej czasu .

 

zamówiłam produkty wasza wysyłka zbiorcza (poduszki) , ważyły 5 kg a zostało policzone jako 8 dlaczego ?

odpowiedz :

 DHL i EMS stosują również  tak zwana wagę gabarytową , i stosowana jest ta która jest wyższa 

Jak wyliczana jest waga gabarytowa :   wysokość(cm)  razy szerokość(cm) razy długość(cm) i podzielone na 5000 -- da nam to wynik wagi gabarytowej , czyli jeżeli zamówimy dla przykładu kołdrę która wazy 2 kg a zajmuje  60cmx60cmx60cm=216000 podzielone przez 5000 daje nam to wynik wagi  gabarytowej 43,2 kg -- i taka waga będzie brana pod uwagę przy wyliczaniu kosztów wysyłki  

 

Dlaczego kurs podawany na waszej stronie jest inny niż bankowy?

odpowiedz : kurs bankowy jest podawany w obrocie między bankami ,

Pieniądze wpłacacie Państwo w złotówkach --Chińska waluta nie jest wymienna tak jak dolar czy euro , dlatego musimy zakupić dolary -wysłać do Chin i zamienić na RMB czyli Chiński juan , i tutaj trochę tracimy , Zmiany cen dolara do juana są znikome ale cały czas pracują , niestety nie mamy możliwości codziennej zmiany stawki ( są one bardzo znikome np 1 rmb na 100$) 

Najpopularniejsze kategorie

  • Odzież
    męska
  • Odzież
    damska
  • Torebki
  • Obuwie
    damskie
  • Obuwie
    męskie
  • Zabawki
  • Zegarki
  • Społeczność TaoBaoPolska - baza wiedzy

Zaufani spedytorzy